تامر حسني ينشر لايف أغنية "يا واحشني".. تعرف على تعليقات الجمهور

الفجر  |  قبل ( 1 ) شهر

نشر نجم الجيل تامر حسني، عبر قناته الرسمية بموقع الأغاني الشهير "يوتيوب" لايف لأغنية "يا واحشني" من حفل الأكاديمية البحرية.

 

 

تعليقات الجمهور علي لايف أغنية “يا واحشني”

 

وجاءت تعليقات الجمهور علي هذا الفيديو كالآتي: (تامر حسني صوت لن يكرره الزمن وإحساس عالي يفوق الوصف، بسمعها وكأني بسمعها لأول مره، من أجمل الأغاني الخالدة لتامر حسني، إحساسك رهيب ويدرس يا فنان يا عالمي، الأغنية دي مهما يعدي عليها سنين هتفضل من الأغاني الأقرب ل قلبي وأنت جيت حليتها في الحفلة دي كان يوم جميل أو ي، يا تامر انت احساسك بيدخل القلب دون استأذن أشكرك علي كل أغنية بتقدمها وكلها إحساس، صوت وإحساس حقيقي لن يتكرر، من أعظم واجمل الأغاني في تاريخ تامر الأغنية دي في حته لوحدها وهتفضل مميزة مهما مرت السنين، من كتر حلاوة وجمال الأغنية أنا فضلت اعيد فيها وأسمعها تقريبًا 10 مرات، أغنية عظيمة مر عليها 12 سنه من ريحة الذكريات، ومن بين 841 نوع مزيكا في العالم مابحبش إلا صوته، اللايف ده ممكن يكون من افضل اللايفات اللي انت عملتها بصراحه أديت للأغنية طعم تاني ).

 

 

تفاصيل حفل الأكاديمية البحرية 

 

الجدير بالذكر أن تامر حسني، أحيا الحفل السنوي بحضور جماهيري ضخم وتجهيزات بمواصفات عالمية وذلك داخل "فاميلي بارك" بالقاهرة الجديدة.

 

أغاني حفل الأكاديمية البحرية 

 

واشعل تامر حسني الحفل بأغانيه ورقصاته المتميزة ومن ضمن الأغاني التي قدمها بالحفل هي "مبطلناش إحساس"، "كل مرة"، "حلو المكان"، "يانا يا مفيش"، "ارجعلي”، "قسمة ونصيب".. بالإضافة إلى معظم اغاني ألبومه الأخير "عشأنجي" منها " خدنا مناعة"، "أحلى كلام"،" مابجيش بالطريقه دي"، "زي الأيام دي"، "سجل يا تاريخ"، " سوحنا"،" ليه طله".. بالإضافة إلى" ريمكس، " بمشاركة ال dj العالمي تامر يحي.

 

 

الجدير بالذكر أن أغنية يا واحشني هي من كلمات تيام، وألحان علي شعبان

 

ونقول كلمات أغنية "يا واحشني"

 

كل يوم بيفوت عليا.. ليك بحن ف كل ثانية
صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك
احساسى انك حبيبى.. وانى مش شايفك بعينى
قد اية مشتاق لحضنك مش لاقيك

حتى وانت بعيد عليا.. لسة بتحلم بيك عنيا
نفسى ترجع تانى ليا انت فين
واقفة كل حياتى بعدك اعيش لمين

ياواحشنى وانت عنى بعيد هموت وخدك ف حضنى مهما يحصل برضو قلبى روحو فيك
ياحبيبى انا كل همى انت عايش ازاى ف بعدى
نفسى بس لو مرة اطمن عليك

كل يوم بيفوت عليا ليك بحن ف كل ثانية صعب اعيش ف الدنيا ديا الا بيك
احساسى انك حبيبى وانى مش شايفك بعينى قد اية مشتاق
لحضنك مش لاقيك